۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۷۵۲۷
کواکبیان :

روحانی ۱۰۰ درصد اصلاح‌طلب نیست

دبیر کل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه ما نمی‌گوییم روحانی ۱۰۰ درصد اصلاح‌طلب است اما گفتمان او را اصلاح‌طلبی می‌دانیم، گفت: مردان همه فصول نباید در دولت یازدهم هم حضور داشته باشند.
روحانی ۱۰۰ درصد اصلاح‌طلب نیست
به‌گزارش جهان بین نیوز، مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم‌سالاری که در ضیافت افطاری این حزب در هتل المپیک سخن می‌گفت، با اشاره به برگزاری پنجاهمین همایش فصلی تشکل متبوعش در طول ۱۲ سال فعالیت، اظهار داشت: در این همایش که از دبیران استانی نیز دعوت شده، گزارشی از شور و نشاط مردمی پس از انتخابات ارائه شد.

وی خاطر نشان کرد که در این همایش همچنین اعلام شد بیش از ۱۹ نفر از مسئولان استانی حزب مردم‌سالاری با ستادهای انتخاباتی آقای روحانی همکاری داشته‌اند.

دبیر کل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه ما از این آرامشی که در کشور وجود دارد بسیار خوشحال هستیم، تصریح کرد: حزب مردم‌سالاری از ابتدا به اعتدال معروف بوده و ما هیچ‌گاه از خطوط قرمز نظام عبور نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه به ما گفتند که در انتخابات شرکت نکنید در حالی که راهی برای تحقق مردم‌سالاری به جز صندوق رأی وجود ندارد، ادامه داد: اگر کمک‌ها و حمایت‌های هاشمی و خاتمی و اصلاح‌طلبان در انتخابات نبود، روحانی پیروز نمی‌شد.

کواکبیان اعلام کاندیداتوری روحانی از همایش حزب مردم‌سالاری را افتخاری برای تشکل متبوعش دانست و یادآور شد:‌ ما پیش از اینکه آقای عارف کناره‌گیری کند، همراه روحانی بودیم.

وی در عین حال تصریح کرد: ما در جوانمردی آقای عارف نیز شکی نداریم و از این‌رو طی نامه‌ای از وی تشکر کردیم.

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان با بیان اینکه اصلاح‌طلبان حامی روحانی هستند، گفت: ما نمی‌گوییم چه کسانی وزیر شوند اما می‌گوییم که چه کسانی نباید در کابینه حضور داشته باشند و لذا معتقدیم اگر اصلاح‌طلبان نباشند، برای دولت تدبیر و امید مشکل ایجاد می‌شود.

کواکبیان در خصوص سفر جک استرو به تهران هم تصریح کرد: برخی می‌گویند اگر جک استرو به تهران بیاید، با گوجه فرنگی از او استقبال می‌کنیم اما این حرف غیرمنطقی است.

وی با تأکید براینکه به دنبال هیچ پستی نیستم و تلاش می‌کنم که گفتمان‌مان اعتدال و اصلاحات شکست نخورد، خاطر نشان کرد: ما نمی‌گذاریم که دوران فعلی به قبل بازگردد.

دبیر کل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه ما نمی‌گوییم که روحانی صد درصد اصلاح‌طلب است اما در عین حال گفتمان وی را اصلاح‌طلبی می‌دانیم، تأکید کرد: بنده پس از انتخابات یک روز هم به دفتر روحانی نرفتم و حتی لیست هم به او ارائه ندادم.

کواکبیان با انتقاد از کسانی که در طول ۸ سال گذشته به اعتقاد او در دولت جا خوش کرده‌اند، متذکر شد: ما اجازه نمی‌دهیم مردان همه فصول در دولت یازدهم نیز حضور یابند و امیدواریم که دولت دهم در این چند روز باقیمانده، اقدامی خلاف قانون انجام ندهد.

وی در پایان با اشاره به تحولات منطقه، از اقدام خصمانه اتحادیه اروپا در قرار دادن نام حزب‌الله لبنان در لیست گروه‌های تروریستی انتقاد کرد و گفت: مردم سوریه باید خودشان سرنوشت‌شان را تعیین کنند.
مرجع : خبرگزاری فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۴:۰۵

22 Jan 2020